- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 11.00 (istnieje możliwość wcześniejszego uzgodnienia godziny przyjazdu). Przystanek Sopot Plaża może odmówić przyjęcia Gościa bez podania przyczyny. Obiekt pobiera kaucję zwrotną wysokości w 30 PLN za klucz do pokoju.
- Zabrudzenie i zniszczenie materaca skutkuje obciążeniem Gościa kosztem czyszczenia materaca oraz pościeli (200 PLN).
- Zabrania się użyczania miejsca noclegowego osobom niezameldowanym w obiekcie.
Gość nie może przekazywać miejsca noclegowego osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- W celu potwierdzenia rezerwacji należy wpłacić odpowiednią kwotę na konto obiektu
i wysłać potwierdzenie przelewu na adres mailowy: recepcja@przystaneksopotplaza.pl,
w innym przypadku rezerwacja zostanie odwołana.
- Łóżko w pokoju wieloosobowym przeznaczone jest wyłącznie dla jednej osoby!
- Pokoje wynajmuje się po przedłożeniu dowodu osobistego lub paszportu oraz po uregulowaniu zapłaty.
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 07.00 rano. W tym czasie nie mogą przebywać na terenie obiektu osoby niezameldowane. Każda niezameldowana osoba przebywająca w obiekcie w w.w. godzinach będzie proszona o uregulowanie należności za pobyt (stawka liczona za pokój, w którym osoba aktualnie się znajduje) – odpowiedzialność za osoby odwiedzające ponoszą przyjmujący je.
- Zachowanie Gości oraz osób trzecich nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Przystanek Sopot Plaża może odmówić dalszego pobytu osobie, która narusza tę zasadę, zachowuje się agresywnie w stosunku do obsługi obiektu oraz nie stosuje się do zasad w nim panujących – nawet w trakcie trwania doby hotelowej i bez zwrotu poniesionej opłaty za nocleg.
W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego.
- Goście są zobowiązani, aby zdać klucze do pokoju oraz do szafki po zakończeniu doby hotelowej
w ostatnim dniu noclegu.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek
i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
- Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie tej zasady Gość zostanie obciążony karą umowną wynoszącą 500 PLN.
- Zakazuje się zażywania i handlowania substancjami niedozwolonymi na terenie obiektu Przystanek Sopot Plaża.
- Zakazuje się wprowadzania zwierząt domowych bez zgody personelu obiektu.
- Po wyprowadzeniu się i opuszczeniu pokoju należy oddać klucze w recepcji. Za zgubione klucze/karty (drzwi/szafki) Gość zostanie obciążony karą umowną wynoszącą 30 PLN od klucza.
- Gość ponosi materialną (finansową) odpowiedzialność za uszkodzenie lub zniszczenie urządzeń.
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja. Czas rozpatrzenia reklamacji to 72h.
- Zabrania się przestawiania mebli w pokojach.
- Przystanek Sopot Plaża nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione
w pokojach.
- Przedmioty pozostawione w pokoju po jego opuszczeniu będą przechowywane przez 1 tydzień.
- Uprasza się o zachowanie porządku i czystości w pokojach oraz we wspólnych pomieszczeniach. Szczególnie dbaj o czystość w łazienkach i kuchniach, gdyż są one wspólne. Goście zobowiązani. są do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz ogólnych zasad bezpieczeństwa.
- Przystanek Sopot Plaża nie odpowiada za awarie i ich skutki niezależne od nas.
- Przystanek Sopot Plaża nie zwraca pieniędzy po uiszczeniu opłaty za nocleg.
- Jeśli Twoja rezerwacja zakłada wykorzystanie mniejszej liczby łóżek niż dostępnych w pokoju, korzystaj tylko z łóżek wyznaczonych podczas zameldowania. Za korzystanie z innych łóżek do Twojej rezerwacji będzie dodany koszt wymiany pościeli 25 PLN za łóżko.
Polityka prywatności i plików cookies
Niniejsza polityka prywatności i plików cookies opisuje zasady postępowania z danymi osobowymi oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii w ramach strony internetowej https://www.przystaneksopotplaza.pl.
Kontakt z administratorem możliwy pod pod adresem e-mail recepcja@przystaneksopotplaza.pl oraz pod numerem telefonu +48 58 676 55 74.
- Definicje
Na potrzeby niniejszej polityki prywatności, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Administrator – Damian Złoch właściciel firmy SIMSERWIS Damian Złoch z siedzibą w Łężycach, ul. Sosnowa 1, NIP 9581252221, REGON: 192863440.
- Strona – strona internetowa dostępna pod adresem https://www.przystaneksopotplaza.pl.
- Użytkownik – każdy podmiot, który korzysta ze Strony.
- Dane osobowe
- Użytkownik może przekazywać swoje dane osobowe Administratorowi za pomocą formularzy dostępnych na Stronie, takich jak formularz kontaktowy,
- Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Administrator.
- Dane przekazane Administratorowi w ramach formularza kontaktowego lub zgłoszeniowego przetwarzane są w celu kontaktu zwrotnego z Użytkownikiem.
- Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych mu danych osobowych.
- Podanie danych jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia przez Użytkownika akcji, do której przeznaczony jest dany formularz.
- Administrator nie udostępnia przekazanych mu danych jakimkolwiek podmiotom trzecim.
- Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
- Użytkownikowi przysługują następujące uprawnienia:
- prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli Użytkownik uprzednio taką zgodę wyraził,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora.
- Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że dane osobowe przekazywane mu w ramach formularza zgłoszenia, kontaktowego przekazywane są i przetwarzane na terenie Polski poprzez zapisanie ich w bazie zlokalizowanej na serwerze znajdującym się w firmie: Home.pl, ul. Zbożowa 4, 70-653 Szczecin.
- Pliki cookies
• Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
• Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych, w celach marketingowych (remarketing, odzyskiwanie porzuconych koszyków) oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania Strony.
• Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. W takiej sytuacji, korzystanie ze Strony przez Użytkownika może być utrudnione.
• Administrator wskazuje niniejszym, że pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu przez Administratora, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
- Inne technologie
Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że stosuje następujące technologie śledzące działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Strony:
• kod śledzenia Google Analitycs, Google Adwords – w celu analizy statystyk Strony, prowadzenia działań remarketingowych oraz zarządzania reklamami.
- Logi serwera
- Korzystanie ze Strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest Strona.
- Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
- Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
- Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze Strony i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji Użytkownika.
- Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.